Play

Investeraren kan be underhållsavdelningen om hjälp oavsett tid. Du kan kontakta oss:

  • genom att ringa direkt underhållsavdelningen där du kan prata med kvalificerade specialister och inte de programmerade maskinerna
  • via e-post: serwis@ehrle.pl
  • av EhrleMaintenance System som är avsett för investerarna

24 timmar är en genomsnittlig responstid. Vi kan även lyfta fram de ytterligare förbättringarna som reducerar den här tiden till hälften, detta är möjligt med hjälp av:

  • många välutbildade servicepersoner i nästan varenda hörn av vårt land som kan åtgärda skadan med kort varsel
  • ständigt samarbete mellan EHRLE Polska och EHRLE GmbH samt frekventa leveranser från fabriken i Illertissen
  • speciella lagringssystem för reservdelar finns tillgängliga i vårt lager (det gör det enklare att hitta nödvändiga delar med kort varsel)
  • effektiva och kvalificerade servicepersoner som har bred teknisk kunskap och som kan diagnostisera problemet på plats. Deras fordon är fullt utrustade med professionella verktyg och reservdelar så att de omedelbart kan fixa skadan.
Up
Den här webbplatsen använder cookies så att vår tjänst kan fungera bättre. Få reda på mer Jag förstår